lördag 14 januari 2012

yaaay.



Inte nog med att jag fick ett Liebster award från Charlotte med Blackbird häromdagen, 
jag fick även ett från fina Ica Carlsson och ett från Camilla med Items by designbird; Tack tack tack, fina!
(Då jag redan lämnat vidare Liebster award, låter jag detta inlägget bli ett stort och varmt TACK!)

Not only did I ger a Liebster award from Charlotte at Blackbird the other day,
I got another one from fab Ica Carlsson and one from Camilla at Items by designbird; Thank you, thank you, thank you!
(Since I've already forwarded the Liebster award once, I'll leave this post to a big and heartfelt THANK YOU!)

 pics 1, 2, 3 via ica carlsson & 4, 5 via itemsbydesignbird

4 kommentarer:

  1. So happy for you!, have a great weekend!.

    SvaraRadera
  2. tack tack tack tack, ni är så fina och jag blir så glad!

    Thank you Thank you Thank you Thank you, you're the best and you make me sooo happy!

    SvaraRadera
  3. Grattis - very well deserved! Och fina bilder!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!