torsdag 5 januari 2012

moonshine.


Mikrodestilleriet Kings County Distillery i New York är stadens äldsta och fungerande. De gör allt själva 
och jag gillar verkligen deras enkla flaskor och etiketter. Lite kul är att moonshine betyder hembränt.

The micro distillery Kings County Distillery is the oldest operating distillery of New York. They make everything on their own 
and I really like their simple bottles and labels. I also love the expression moonshine (a totally new word in this context to me)!

3 kommentarer:

  1. Vilka s n y g g a flaskor och etiketter! Jag dör lite grann :)

    Trevlig helg till dig!
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Wow vilka snygga flaskor! Jätteglad att ha hittat hit - och jag kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  3. I love the simplicity of this, very nice. Have a lovely day!.

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!