torsdag 12 januari 2012

liebster.


 Häromdagen fick jag en blogg-award från fina Charlotte med bloggen Blackbird.
Så glad jag blev, tack så hjärtligt!


Liebster betyder "käraste" på tyska ges till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter. 
När man får utmärkelsen ska man göra följande; 
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen & länka.
2. Nämn 5 bloggar att lämna awarden till (låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem).
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare ;)


The other day I got a blog-award from sweet Charlotte at Blackbird.
She made me so happy, thank you!
Liebster means "dearest" in german and is given to blogs with less than 200 followers.
When you're given the award you;
1. Thank the one who gave you the award & post a link.
2. Mention 5 blogs to forward the award to (let them know by leaving a comment at their blog).
3. Keep your fingers crossed that the chosen ones want to keep forwarding the award ;)


Jag ger vidare "Liebster" till dessa fina bloggar / I'd like to forward "Liebster to these fab blogs:


seventeendoors
HANNA'S ROOM
Ellens album
ELINA DAHL
simple blueprint

6 kommentarer:

  1. Här kommer en till..... tack för en fin blogg!

    http://icacarlsson.se/archives/1452

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Tusen tack!!! Din blogg är en favvo hos mig också!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. A besutiful blackbord with so many stars!

    SvaraRadera
  5. oj men oj! jag är ju här! vad roligt! tack vad gullig du är Johanna. hoppas du har en super helg! kram

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!